Aktualna revija

Dr. Nado Rotovnik Kozjek bi lahko opisali na veliko načinov – je specialistka anesteziologije, pa tudi terapije bolečine, avtorica številnih strokovnih publikacij, predavateljica o klinični prehrani, ustanoviteljica in vodja Enote za klinično prehrano na Onkološkem inštitutu, zdravnica slovenskih olimpijskih reprezentanc, znana triatlonka, saj aktivno tekmuje zadnjih 20 let in je doslej premagala tudi skoraj 30 ironmanov (4 kilometre plavanja, 180 kilometrov kolesarjenja in 42 kilometrov teka!) …

Ko te ‚štihne‘ v hrbtu

Ko te ‚štihne‘ v hrbtu Izpostavljeno

jan 21

Skrb za zdravo hrbtenico bi se morala začeti že v mladosti, najprej z vajami za pravilno držo. Te vaje lahko v nadaljevanju dopolnimo z vajami za krepitev obhrbteničnih mišic, vendar je pomembno, da smo pri vajah zmerni, predvsem pa disciplinirani.

Številni pravijo, da se mora človek z leti sprijazniti z dejstvom, da ga vsako jutro nekaj boli. Težave s hrbtenico se sčasoma pokažejo pri vsakomur, ki dočaka zadostno starost, saj je podvržena vsakodnevnim obremenitvam. Kaj lahko storimo, da težave odložimo?

Rast hrbtenice je najhitrejša do otrokovega petega leta in med puberteto, med katero starši ali šolski zdravniki med sistematskim pregledom pogosto opazijo, da je z njo nekaj narobe. Pregled otrokove hrbtenice naj bi bil kot presejalni test opravljen pri vsakem sistematskem pregledu, vendar hude oblike skolioz in kifoz, ki jih opazimo v ambulanti, ko že potrebujejo operativno zdravljenje, potrjujejo, da ni povsod tako.

Ko vas stalno nekam tišči

Ko vas stalno nekam tišči Izpostavljeno

jan 21

Prekomerno aktiven sečni mehur (PASM) je po definiciji Mednarodnega združenja za inkontinenco (International Continence Society – ICS) opisan kot težava z zelo pogostim in urgentnim odvajanjem vode, nemalokrat povezana tudi z uhajanjem vode oziroma inkontinenco.

Za nami so bučni dnevi novoletnega veselja ter praznovanja ob koncu starega in začetku novega leta. Poleg obilice hrane in pijače so ti dnevi prinesli tudi precej hrupa: veselo razpoloženje in mnogokrat (pre)glasno glasbo, predvsem pa poke pirotehničnih sredstev.

Pozimi se več zadržujemo v zaprtih prostorih, zato so okužbe dihal pogostejše. Lahko zbolimo za prehladom, gripo, vnetjem žrela in obnosnih votlin, celo pljučnico. Kako si pomagati in kdaj je treba obiskati zdravnika?

Vzroki za nespečnost so lahko telesne ali duševne narave, predvsem pri nezdravih spalnih navadah pa si lahko pomagamo tudi sami. Večerno delo, prenajedanje in uživanje alkohola pred odhodom v posteljo so tudi lahko razlogi za nespečnost.

Prazniki so za številne precej stresni in naporni iz več razlogov. Poleg tega, da je treba obiskati sorodstvo, moramo preživeti tudi obilico jedače in pijače, ki je večinoma precej težja od tiste, ki smo je vajeni vsakodnevno. Po preobilici pečenega mesa, prilog in sladic ter (pre)veliki količini alkohola moramo telesu nakloniti nekaj oddiha.

Trigliceridi in holesterol predstavljajo različne tipe maščob (maščobnih delcev), ki se nahajajo v našem krvnem obtoku. Oboji igrajo v našem telesu pomembno vlogo: trigliceridi skladiščijo neuporabljene kalorije in organizmu zagotavljajo energijo, holesterol pa telo potrebuje za gradnjo celičnih membran, proizvodnjo določenih hormonov in vitamina D.

Pozdravljeni! V družini imamo težave s suho kožo. Moja koža je izjemno suha in razpokana. Je tudi zelo občutljiva (posebno pozimi v času kurilne sezone) in nagnjena k atopijskemu dermatitisu.

NAČIN PLAČILA
Gotovina
Kartica Prve zdravstvene asistence (pregledi po pogodbi)
Plačilne kartice
maestorikona diners 12mcVisa 04moneta top logo
Nakup na obroke
za imetnike NLB Plačilnih kartic MasterCard, Zlati Mastercard,
Visa in Karanta (ne velja za posojilni kartici)
Več …
HIŠNI ZDRAVNIK
24 ur vsak dan
Zdravniška linija in obisk na domu
T: 080 8112